فرگوسن : هفته دیگر من یک پنالتی می زنم تا به گل برسیم
چلسیکلوب هواداران چلسیاخبار باشگاه چلسیجدول لیگ انگلیستاریخچه بازیکنان و باشگاه چلسینقل و انتقالات چلسیگالری عکس چلسیگالری عکس بازیکنان و باشگاه چلسی والپیپر چلسیدانلود گل چلسیدانلود کلیپهای بازیکنان چلسیچلسی در سایر جام هاچلسی در لیگ قهرمانان اروپاگالری عکس ژوزه مورینیوگالری عکس گاس هیدینگگالری عکس کارلو آنچلوتیگالری عکس جان تریگالری عکس فرانک لمپاردگالری عکس پیتر چکگالری عکس مایکل اسینگالری عکس اشلی کول گالری عکس دیدیر دروگباگالری عکس دنیل استاریچگالری عکس یوسی بنایونگالری عکس فلورنت مالوداگالری عکس سالومون کالوگالری عکس نیکولاس آنلکاگالری عکس جان اوبی میکل گالری عکس ژوزه بوسینگواگالری عکس الکس

فرگوسن : هفته دیگر من یک پنالتی می زنم تا به گل برسیم

آخرین ضربه پنالتی ای که برای شیاطین سرخ از دست رفت، پنالتی وین رونی بود که در جریان بازی شنبه شب این تیم مقابل آرسنال به دست آمد و با وجود آنکه رونی این پنالتی را از دست داد ولی درنهایت تیمش با نتیجه 1-2 به پیروزی رسید

گلهای روبین فان پرسی و پاتریس اورا هر سه امتیاز این بازی را به حساب یونایتد واریز کرد تا این تیم برای اولین بار در طول این فصل به صدر جدول لیگ برتر برسد. در کنار این برد ، پنالتی از دست رفته وین رونی که به خاطر خطای هند سانتی کاسورلا در محوطه جریمه آرسنال به دست آمده بود، زیاد به چشم نیامد.

حالا وین رونی چهارمین بازیکن یونایتد است که دراین فصل یک ضربه پنالتی خراب کرده و سرالکس فرگوسن 70 ساله دراین باره به صحبت پرداخته. فرگوسن دراین باره به روزنامه سان گفت:« فکر می کنم که هفته آینده خودم ضربه پنالتی را بزنم تا تیم به گل برسد.»

پیش از رونی، روبین فان پرسی، خخاواویر ارناندس و نانی سه بازیکنی بودند که پیش از رونی در طول این فصل، در زدن ضربات پنالتی ناکام بودند. فرگوسن دراین باره گفت:« این مسائل پیش می آیند و گذشته ها گذشته. قطعا ناراحت و ناامید می شوم ولی مهم این بود که ما دراین بازی به پیروزی رسیدیم.این از همه چیز مهم تر بود.»


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





مطالب قبلي





Copyright © 2009-20010 TakTemp.com All Rights Reserved . Designed by TakTemp.com & ChelseaClub.us

manutd2fire

هوادار دو آتیشه

manutd2fire

http://manutd2fire.loxblog.com

هواداران دو آتیشه منچستر یونایتد

فرگوسن : هفته دیگر من یک پنالتی می زنم تا به گل برسیم

هواداران دو آتیشه منچستر یونایتد

عکس ، خبر ، کلیپ و.... منچستر یونایتد

هواداران دو آتیشه منچستر یونایتد

قالب بلاگفا

قالب پرشين بلاگ

قالب وبلاگ

Free Template Blog